Schowek
Schowek (0)
Indeks produktów

EuroCup z firmą KREISEL

 

Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej w Portugalii przeszły do historii nie tylko jako impreza świetna pod względem sportowym, ale także jako wielkie wydarzenie medialne. W relacje z Euro 2004 włączył się także KREISEL, który był oficjalnym sponsorem programu EuroCup w TVN24.

Codziennie wieczorem ok. 23.30 w TVN24 odbywały się podsumowania kolejnych dni Euro 2004. Rozmowy z ekspertami, bramki, statystyki, ciekawostki, wywiady... to wszystko w krótkim dynamicznym programie powtarzanym kilkakrotnie pozwalało nawet tym kibicom nie mającym często czasu na całe mecze na doskonałą orientację w turniejowych zmaganiach. Taka forma dotarcia do kibiców przekonała także firmę KREISEL, która została sponsorem programu EuroCup. To kolejny przykład realizowania strategii marketingowej KREISEL poprzez promocję marki firmy przy okazji największych i najważniejszych dla kibiców wydarzeń sportowych.

08.07.2004