Schowek
Schowek (0)
Indeks produktów

Marketing "od kuchni"

 

W dniach 23-25 listopada na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu odbyły się IV Dni Marketingu Sportowego 2005. Jest to najważniejsza i największa ogólnopolska konferencja na temat marketingu sportowego, podczas której poruszane i dyskutowane są wszelkie tematy związane z działaniami sponsoringowymi i strategiami marketingowymi firm w oparciu o sport. Tradycyjnie jednym ze sponsorów DMS 2005 była firma KREISEL.

Dni Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu to konferencja naukowa, która zasługuje na miano najważniejszego wydarzenia na polskim rynku marketingu sportowego. Niespotykany rozmach, odpowiedni dobór prelegentów oraz profesjonalny układ merytoryczny sprawiają, że Konferencja stała się forum debaty o możliwościach rozwoju sportu w Polsce. Szeroki zakres tematyczny sprawia, że DMS to doskonała okazja do wymiany doświadczeń oraz do zdobywania nowych kontaktów dla przedstawicieli świata sportu, nauki, biznesu i mediów. Prezentacje rozwiązań stosowanych na świecie pozwalają zrozumieć, jak wielkie możliwości daje marketingu sportowy. Zapraszani eksperci podpowiadają, w jaki sposób wykorzystywać te pomysły dla potrzeb sportu i biznesu w Polsce. Udział gwiazd pomaga promować sport i marketing sportowy, a także wzmaga zainteresowanie konferencją. Entuzjazm organizatorów stanie się być może inspiracją dla wszelkich działań zmierzających do poprawy sytuacji polskiego sportu

W tegorocznych DMS uczestniczyły takie gwiazdy jak Dariusz "Tiger" Michalczewski, Magdalena Grzybowska, Grzegorz Kacała, dr Jan Blecharz i wielu innych teoretyków i praktyków marketingu sportowego. W czasie konferencji swoje wystąpienie miał jeden ze sponsorów DMS 2005 - firma KREISEL. Podczas prelekcji na temat specyficznej roli marketingu sportowego w sektorze budowlanym, doświadczenia i plany na przyszłość firmy KREISEL przedstawił Dyrektor Marketingu Krzysztof Baran. Na koniec I dnia konferencji odbyła się uroczysta Gala wręczenia statuetek DMS dla najlepszych sponsorów, strategii, programów sponsorskich, wydarzeń sportowych i sportowców.

Więcej informacji i wszlekie szczegóły na temat Dni Marketingu Sportowego 2005 - na oficjalnej stronie konferencji. Zapraszamy!

21.11.2005