Schowek
Schowek (0)
Indeks produktów

KREISEL - 10 lat z Biało-Czerwonymi!

 

Firma KREISEL Technika Budowlana już od 2000 roku jest Oficjalnym Sponsorem Polskiej Reprezentacji Piłkarskiej. Po 6 latach sponsorowania Biało-Czerwonych, KREISEL postanowił pozostać z naszymi piłkarzami na dłużej. Stanie się tak dzięki nowej 4-letniej umowie, w myśl której KREISEL będzie Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski aż do 2010 roku do Mistrzostw Świata w RPA!

Firma KREISEL poza pozycją w czołówce rynku materiałów budowlanych w Polsce i dynamicznym rozwojem w kraju i zagranicą, jest także znanym sponsorem polskiego sportu. Przygoda firmy ze sportem rozpoczęła się od sponsoringu tytularnego pierwszoligowego Lecha KREISEL Poznań w sezonie 1999/2000, choć wcześniej KREISEL był także aktywny we współpracy z klubami żużlowymi oraz w organizacji dużych imprez i wydarzeń sportowych. Od 2000 roku najważniejszym przejawem zaangażowania firmy w sponsoring sportowy stało się wspieranie polskiej reprezentacji piłkarskiej. KREISEL zyskał status Oficjalnego Sponsora Polskich Reprezentacji Piłkarskich i był obecny na każdym meczu eliminacyjnym i towarzyskim naszych piłkarzy. Firma towarzyszyła także Biało-Czerwonym na Mundialu w Korei/Japonii, a ostatnio była Oficjalnym Sponsorem Przygotowań i Pobytu Reprezentacji Polski na MŚ w Niemczech.

29 lipca w Poznaniu na stadionie KKS Lech w obecności przedstawicieli PZPN, a także dziennikarzy podpisana została nowa, 4-letnia umowa sponsoringowa, w myśl której KREISEL nadal będzie Oficjalnym Sponsorem Polskiej Reprezentacji Piłkarskiej. Wspomniana umowa to kontynuacja strategii marketingowej firmy KREISEL, która od 2000 roku konsekwentnie stawia na wsparcie naszej narodowej reprezentacji w najpopularniejszej dyscyplinie sportowej w Polsce, identyfikując się z rzeszami klientów – kibiców Biało-Czerwonych. I co najważniejsze, dzieje się tak niezależnie od wyniku sportowego, który raz jest bardzo dobry (dwukrotny awans do MŚ w 2002 i 2006), a czasami przeciętny (występy na Mundialach w Korei i Niemczech). Firma postawiła na działania promocyjne wokół reprezentacji, co przyniosło widoczny skutek w postaci wzrostu rozpoznawalności marki KREISEL w Polsce. Dowodem mogą być przykładowo badania marketingowe, klasyfikujące KREISEL obecnie jako markę ze ścisłej czołówki rozpoznawalnych marek budowlanych w Polsce, podczas gdy w 1999 roku znajomość brandu KREISEL była znikoma.

„- W naszej działalności biznesowej odnieśliśmy sukces, staramy się działać planowo i kontynuować strategię wzmacniania firmy i jej rynkowej pozycji. I tak samo jest z działaniami marketingowymi. Postawiliśmy na kontynuację umowy sponsoringowej z Reprezentacją Polski, gdyż odnieśliśmy marketingowy sukces i chcemy go dalej odnosić" – podkreśla Prezes Zarządu KREISEL Szczepan Gawłowski. „- Jako sponsor zdecydowanie najpopularniejszej reprezentacji Polski mamy nadzieję, że choć w niewielkim stopniu przyczynimy się do sukcesu naszych piłkarzy w najbliższych eliminacjach Mistrzostw Europy i eliminacjach MŚ RPA 2010, a także do tak oczekiwanego sukcesu w samych tych wielkich imprezach. Chcę zaznaczyć jednak, że w długofalowej strategii marketingowej wynik sportowy na pojedynczej imprezie nie jest najważniejszy. Dla nas ważne jest także ten niewymierny efekt sympatii jaką darzą nas i nasze produkty klienci, którzy z Biało-Czerwonymi są na dobre i na złe. Liczymy na to, że także z firmą KREISEL, sponsorem naszych piłkarzy, będą współpracować równie chętnie jak wspierają i dopingują piłkarską reprezentację Polski" – podsumowuje prezes Gawłowski.

Poniżej fotoreportaż z konferencji prasowej i popisania umowy na sponsorowanie reprezentacji Polski. Na zdjęciach od lewej: Michał Listkiewicz (Prezes PZPN), Szczepan Gawłowski (Prezes KREISEL), Tomasz Cieślik (Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Sportfive) oraz Michał Lipczyński (Dyrektor Marketingu KKS Lech Poznań).

27.07.2006