Schowek
Schowek (0)
Indeks produktów

KREISEL w Tatarstanie

 

Coraz dalej sięga działalność handlowa i marketingowa firmy KREISEL na rynkach wschodnich. Ostatnio KREISEL RUS, rosyjska spółka-córka poznańskiego producenta materiałów budowlanych promowała swoje produkty w dalekim Tatarstanie na Targach VolgaBuildExpo 2006. Tatarstan to kolejny region Rosji, w którym KREISEL odnosi już pierwsze sukcesy sprzedażowe, a dzięki targom popularność firmy powinna jeszcze wzrosnąć.

XI Targi VolgaBuildExpo 2006 odbywały się jak co roku w Centrum Targowym Kazańska Jarmarka w Kazaniu, ponadmilionowej stolicy Tatarstanu, położonej ponad 800 km na wschód od Moskwy. Mimo dużej odległości od rosyjskiej stolicy, KREISEL wiąże z tą metropolią duże oczekiwania sprzedażowe. Kazań wspólnie z Samarą to dwa kluczowe punkty Regionu Nadwołżańskiego jednego z 5 regionów sprzedażowych KREISEL RUS. I nic dziwnego, że na jednych największych i najważniejszych międzynarodowych targach budowlanych na wschód od Moskwy nie mogło zabraknąć ekspozycji firmy KREISEL. Warto podkreślić, że na Kazańskich Targach wystawiało się w tym roku najwięcej wystawców w historii tych targów (z kilkunastu krajów), a ekspozycje targowe odwiedziło kilkadziesiąt tysięcy zwiedzających.

Podczas 4-dniowych targów odbywających się pod koniec kwietnia w Kazaniu KREISEL przygotował bardzo nietypową i ciekawą ekspozycję. „Stoiskiem” firmy było tym razem Mobilne Centrum Szkoleniowe wypożyczone z polskiej centrali KREISEL. Samochód szkoleniowo-pokazowy był dużą atrakcją Targów i budził zainteresowanie licznej publiczności. Poza miejscem do rozmów i spotkań, MCS służył do pokazów technologii budowlanych przeprowadzonych przez doradców technicznych KREISEL RUS. Zdaniem handlowców rosyjskiego oddziału KREISEL obecnych na targach impreza ta rok po roku staje się coraz popularniejsza i coraz liczniej odwiedzana. "– Targi VolgaBuildExpo to dla nas niemalże obowiązek” – podkreśla Pavel Pechorin Dyrektor Generalny KREISEL RUS.
„- Jesteśmy w Kazaniu od ponad 2 lat, mamy tutaj coraz więcej klientów, kilka znaczących inwestycji, ale zdajemy sobie sprawę, że w mieście i regionie jest dużo większy potencjał, który możemy zagospodarować. Mam nadzieję, że duża frekwencja na stoisku targowym przełoży się na pozyskanie nowych klientów w tym regionie” – podsumował Pavel Pechorin.

17.05.2006

Wstecz