Schowek
Schowek (0)
Indeks produktów

Udane targi w Kijowie

 

Od 2 lat w Kijowie działa firma KREISEL Ukraina. Jest to spółka-córka poznańskiego producenta chemii budowlanej KREISEL Technika Budowlana, która już od kilku lat prowadzi politykę ekspansji na rynki wschodnie. Poza założeniem spółki i planami budowy nowej fabryki, KREISEL uczestniczy regularnie w najważniejszych imprezach targowych branży budowlanej nie tylko na Ukrainie.

Najważniejszą imprezą targową na Ukrainie są już od kilku lat rokrocznie targi Budownictwo i Architektura w Kijowie odbywające się regularnie „w przeddzień” sezonu budowlanego. W tym roku targi te odbywały się w dniach 22-26 marca i przyciągnęły na tereny Kyiv Expo Plaza ponad 1000 wystawców z 31 krajów, w tym głównie z Europy, ale także m.in. z Chin, Japonii, Kanady i USA. I tak jak to jest zazwyczaj w przypadku targów na szybko rozwijających się rynkach budowlanych (a takim jest rynek ukraiński) targi te cieszyły się wielką popularnością wśród zwiedzających.

Targi w sąsiadującej z Polską Ukrainie przyciągnęły wiele znanych międzynarodowych marek, w tym także takich, które prężnie działają na rynku polskim. Wśród nich tradycyjnie już wystawiała się firma KREISEL, którą podobnie jak rok temu reprezentowała spółka-córka z Kijowa KREISEL Ukraina. Poza standardowym stoiskiem, gdzie odbywały się spotkania i rozmowy handlowe, nasi koledzy z Ukrainy zaprezentowali pokazy techniczne, które cieszyły się zainteresowaniem licznie odwiedzających targi klientów. Dodatkowo obsługą klientów na stoisku obok pracowników firmy zajmowali się nasi partnerzy – dystrybutorzy KREISEL na Ukrainie.

Jak podkreśla Wiktor Czerwiński, Dyrektor ds. Eksportu w firmie KREISEL odpowiedzialny za rozwój spółki na Ukrainie, targi budowlane w Kijowie okazały się ponownie bardzo udaną imprezą. „- Nawiązaliśmy sporo nowych kontaktów z firmami z regionów, w których nas dotąd nie było, a które już teraz zaowocowały zamówieniami naszych produktów. Poza tym, obecność na najważniejszej imprezie budowlanej na Ukrainie jest dla nas – firmy dopiero zaczynającej działania na tym rynku – ważnym elementem strategii budowania silnej i rozpoznawalnej marki. A to, mam nadzieję, w najbliższych latach pomoże w sprzedaży, zwłaszcza po planowanym wstępnie na przyszły rok uruchomieniu zakładu produkcyjnego na Ukrainie” - podsumował Wiktor Czerwiński.

03.04.2006

Wstecz